Najnowsze artykuły:
W artykule Jacka Harłukowicza z „Gazety Wyborczej”, Konrada Szczygła z Fundacji Reporterów i Sebastiana Klauzińskiego z OKO.press szczegółowo opisano relacje zawodowe i prywatną znajomość byłego ...
Dopiero wchodzisz na rynek ze swoją ofertą? Twoja firma jest dobrze znana klientom, ale w najbliższej przyszłości chcesz rozszerzyć asortyment o nowe produkty? Współpraca z agencją PR może przynieść ...
Skuteczna komunikacja to dziś jeden z filarów rozwoju firmy. Musi być spójna, strategiczna i dopasowana do odbiorców. Agencja PR Commplace wspiera marki w budowaniu reputacji, relacji z otoczeniem i ...
W ramach umowy zespół 365 PR będzie odpowiedzialny za działania media relations, wsparcie kreatywne przedsięwzięć realizowanych przez Galerię Katowicką oraz współpracę z partnerami. W ramach wsparcia ...
Wrocław to dziś jedno z najważniejszych centrów biznesowych w Polsce. Zróżnicowana gospodarka, dynamiczny rozwój sektora usług i technologii oraz duża liczba aktywnych przedsiębiorstw powodują, że ...
Agencja Triple PR powiększa zespół. Do działu komunikacji biznesowej kierowanego przez Agnieszkę Malesza-Woźniak i Magdalenę Dymek dołączyły Paulina Woźniak (Senior PR Consultant) oraz Monika ...
Większa rozpoznawalność marki oznacza wzrost zysków firmy. Jak osiągnąć ten cel? W wypromowaniu Twojego biznesu wesprą Cię specjaliści z agencji PR. Zobacz, jakie działania mogą oni podjąć, aby Twoja ...
Większość działań agencji PR odbywa się w tle. To nie one mają być widoczne, lecz marki, które reprezentują. Dlatego dobra agencja staje się głosem swojego klienta, dbając o spójną i skuteczną ...
Biedronka zmienia agencję PR. Od grudnia 2025 roku za komunikację korporacyjną oraz doradztwo strategiczne w obszarze PR i public affairs będzie odpowiadała agencja 24/7Communication.
Agencja Planet PR, którą kieruje kielczanin Łukasz Wilczyński została nagrodzona brązową statuetką Stevie Awards w kategorii Najlepszy Event Public Relations na świecie za projekt European Rover ...