Najnowsze artykuły:
... ten trend wpłynie na prowadzenie badań konsumenckich i jak przygotować się do nadchodzących zmian? PIERWSZE NA RYNKU BADANIE RESPONDENTÓW W POLSCE Celem ...
Przeprowadzanie badań marketingowych bardzo często wymaga zastosowania tzw. danych pierwotnych. Są to informacje, których nie da się uzyskać z innych źródeł niż własne. Oznacza to konieczność ...
W dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, gdzie dostęp do informacji jest niemal nieograniczony, a oczekiwania klientów stale rosną, firmy nie mogą pozwolić sobie na decyzje oparte ...
Jak wskazuje badanie CMO Survey przeprowadzone przez Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest pozycjonowanie i strategia marki. Nieustannie rozwijające się technologie ...
Badaniami objęte będą m.in. doświadczenie konsumenta (consumer experience) związane z grami liczbowymi, analiza rynku, potencjał produktów Totalizatora. Ich wyniki mają służyć np. wsparcia procesów ...
Tauron Arena Kraków wybiera w przetargu firmę, która będzie realizować badania marketingowe w przyszłym roku – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg dotyczy wykonania w okresie od stycznia d ...
status:Podmiot aktywny nazwa rejestrowa:IWONA DANIŁOWSKA BADANIA MARKETINGOWE nazwa skrócona:IWONA DANIŁOWSKA BM adres rejestrowy: Przemysłowa 12D/40, 11-130 Orneta, warmińsko-mazurskie klasyfikacja ...
Jedna z większych międzynarodowych firm badawczych - MEMRB Custom Research Worldwide obecna także na polskim rynku zmieniła nazwę na SYNOVATE. To kolejny etap rozwoju firmy związany z jej wejściem do ...