Najnowsze artykuły:
Polscy marketingowcy chwalą badania, ale z nich nie korzystają . 11:51 27.11.2013. 89% marketingowców zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach uważa, że badania marketingowe pogłębiają wiedzę o ...
Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań niedopasowanych do sytuacji. Oto najczęstsze przypadki takiego ...
Badania marketingowe na temat nowych produktów i ich opakowań wciąż należą do rzadkości. Wykonuje je jedynie 9 procent polskich przedsiębiorców, pomimo że większość firm deklaruje, iż przykłada dużą ...
Firmy w Polsce coraz lepiej znają klientów, bo wydają coraz więcej na badania marketingowe. Ten rynek z roku na rok rośnie, ale firmy badawcze narzekają na spadek cen ...
Badania marketingowe to systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz prezentacji informacji na potrzeby podejmowania decyzji marketingowych. Typologia badań ...
Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane ...
Według badania Ipsos z lipca 2003 roku 60 proc. Polaków przynajmniej od czasu do czasu jeździ na rowerze. Ponad połowa jeździ przynajmniej kilka razy w tygodniu. Rowery traktujemy jako środek ...
Totalizator Sportowy w rozpoczętym właśnie przetargu szuka instytutu, który będzie dla niego realizować badania marketingowe. Z wybraną firmą będzie pracować przez dwa lata od zawarcia ...
Badanie marketingowe - systematyczne projektowanie, gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych celem doskonalenia marketingowego procesu decyzyjnego. Inaczej: badania marketingowe to ...
klasyfikacja PKD: 73.20.Z - Badanie rynku i opinii publicznej Na skutek „jastrzębiego” wydźwięku protokołu z ostatniego posiedzenia FOMC dolar zareagował jedynie chwilowym, minimalnym umocnieniem.
Odpowiadają za najważniejsze badania internetu w Polsce, ale nie tylko. Realizują też badania marketingowe. Teraz Gemius na tapetę bierze internautów mobilnych, a także rusza dalej na Europę Wschodnią ...
Badania marketingowe z dziećmi powinny uwzględniać dwa założenia. Po pierwsze, zakładamy, że dziecko nie jest pomniejszoną kopią dorosłego. Dziecięcy sposób myślenia, działania oraz przeżywania, jest ...