Najnowsze artykuły:
Przeprowadzone badania marketingowe – klient. Przykładowy case study badania marketingowego przedstawiony poniżej opisuje badanie marketingowe zrealizowane dla czołowego producenta chemii gospodarczej ...
Duże firmy już planują budżety na działania marketingowe na następny rok, natomiast małe przedsiębiorstwa podejmują decyzje w zależności od dostępności wolnych środków. Dla jednych i drugich badania ...
Badania marketingowe na temat nowych produktów i ich opakowań wciąż należą do rzadkości. Wykonuje je jedynie 9 procent polskich przedsiębiorców, pomimo że większość firm deklaruje, iż przykłada dużą ...
Badania marketingowe odkrywają to, co klienci lubią, czego nie lubią, chcą, a czego nie chcą – i w jakiej kolejności. Badanie rynku nie jest podejściem pasywnym: aktywnie rzuca światło na to, jacy ...
Polscy marketingowcy chwalą badania, ale z nich nie korzystają . 11:51 27.11.2013. 89% marketingowców zatrudnionych w polskich przedsiębiorstwach uważa, że badania marketingowe pogłębiają wiedzę o ...
Badania marketingowe mają swoich zwolenników i przeciwników. Ci ostatni to najczęściej marketerzy, którzy "sparzyli się" podczas badań niedopasowanych do sytuacji. Oto najczęstsze przypadki takiego ...
Realizowane cyklicznie badania umożliwiają przewoźnikowi przygotowanie oferty odpowiadającej nie tylko oczekiwaniom, ale i rzeczywistemu zainteresowaniu pasażerów. ... Badania marketingowe w pociągach ...
Uczniowie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Radomsku w ramach swoich szkolnych zajęć prowadzą badania marketingowe dotyczące wybranych produktów lub firm. - Przyczyną niepowodzeń wielu firm jest ...
klasyfikacja PKD: 73.20.Z - Badanie rynku i opinii publicznej Na skutek „jastrzębiego” wydźwięku protokołu z ostatniego posiedzenia FOMC dolar zareagował jedynie chwilowym, minimalnym umocnieniem.