Najnowsze artykuły:
Jak pokazuje najnowszy raport UCE RESEARCH i Shopfully, 12,1% konsumentów twierdzi, że już skorzystało z systemu kaucyjnego. 85,2% jeszcze tego nie zrobiło. Z kolei 2,7% nie pamięta, czy już miało z t ...
Zakupy online to największe dobrodziejstwo internetu - uważa większość Polaków. Nowe badanie "Internet marzeń" pokazuje, że e-commerce jest dziś synonimem wygody i zaufania, a zakupy w sieci są dla po ...
Możliwość robienia zakupów online to najczęstszy powód, dla którego Polacy chcą korzystać z internetu. Branża e-commerce oceniana jest pozytywnie przez większość internautów i niewielu z nich dostrzeg ...
Postępowanie wyjaśniające w sprawie badań oglądalności prowadzonych przez Nielsena było prowadzona od października 2016 roku. Jego celem było ustalenie czy zasady prowadzenia badań ciągłego pomiaru ...
Ponad połowa mieszkańców naszego kraju uważa, że piwo "bez procentów" pomaga ograniczyć spożycie alkoholu, a niemal 54 proc. popiera możliwość jego reklamy. Najnowsze badanie SW Research pokazuje, że ...
Możliwość robienia zakupów przez internet to najczęstszy powód, dla którego Polacy sięgają po sieć — wynika z badania Internet marzeń przeprowadzonego przez World w październiku 2025 r. Branża e-comme ...
Czy podkreślać walory funkcjonalne, czy wartości, a może wywołać emocje. Pytamy więc jakie potrzeby zaspakaja produkt. Przed emisją testujemy reklamy – co konsument zapamiętuje i co zrozumiał z ...
Zawód „złotej rączki” zyskuje na znaczeniu. To, co jeszcze niedawno było sposobem na dorobek, dziś staje się pełnoprawnym zawodem, na który rośnie zapotrzebowaniem. Jak pokazuje analiza OLX oparta na ...
Według amerykańskich ekspertów, aż 30% recenzji produktów publikowanych w sieci może być fałszywych. To bardzo duży problem, gdyż 9 na 10 konsumentów kieruje się nimi, aby podjąć decyzję zakupową lub ...
UOKiK skontrolował stacje benzynowe pod kątem jakości oferowanych. Zobacz listę wstydu – lepiej tam nie tankować ...