Najnowsze artykuły:
Niespodziewany wybuch pandemii to niewątpliwie lekcja, jaką przyniosło nam życie. Do jakich przemyśleń skłoniło Polaków funkcjonowanie w ciągłym zagrożeniu epidemicznym? Odpowiedzi na to pytanie ...
Precyzyjna interpretacja danych z badań opinii publicznej jest fundamentalnym elementem skutecznych strategii marketingowych. Prawidłowe zrozumienie i analizowanie wyników pozwala na dokładne ...
W 2024 roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) planuje wspierać rozwój innowacyjności polskich przedsiębiorstw, równocześnie kładąc nacisk na podnoszenie kompetencji oraz poprawę dostępu ...
Jak pokazują wyniki badania UCE RESEARCH i Syno Poland, zaufanie do badania opinii różni się w zależności od wieku, statusu zawodowego, a także sympatii politycznych. Zaufanie do badań opinii ...
Tylko co trzeci Polak wierzy, że promocje oferowane podczas Black Friday są uczciwe – wynika z najnowszego raportu Shopfully. Ponad 43 proc.
Znamy już wyniki ogólnopolskiego badania poziomu świadomości dot. ESG i zrównoważonego rozwoju zrealizowanego na potrzeby III Kongresu ESG. W badaniu zapytano m.in. o znajomość pojęcia ESG oraz o rolę ...
To pytanie filozoficzne: czy mierzymy to, co ludzie naprawdę myślą, czy też to, co są gotowi przyznać, że myślą – mówi prof. Rory Fitzgerald, dyrektor Europejskiego Sondażu Społecznego. PROF. RORY ...
Jak wynika z obserwacji konsumentów, na rynku zdarza się, że cena produktu lub usługi jest podnoszona przed Black Friday, aby późniejsza „promocja” wydawała się korzystniejsza dla klientów. W sumie 71 ...
– Sztuczna inteligencja jest obecnie kluczowa dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą detaliczną. Bez wiedzy o tym, co robić z danymi, nie bylibyśmy gotowi na przyszłość, szczególnie w obliczu ...