Najnowsze artykuły:
Ponad 71 proc. Polaków zauważa podnoszenie cen przed Black Friday, a 84 proc. zawsze sprawdza, czy promocje są faktycznie opłacalne. Badania nie pozostawiają wątpliwości: jesteśmy coraz bardziej ostro ...
Według raportu UCE Research i Shopfully Poland, 71,9% Polaków uważa, że sklepy podnoszą ceny przed Black Friday. Aż 84% konsumentów zawsze sprawdza, czy promocje są opłacalne.
Jak pokazuje najnowszy raport UCE RESEARCH i Shopfully, 12,1% konsumentów twierdzi, że już skorzystało z systemu kaucyjnego. 85,2% jeszcze tego nie zrobiło. Z kolei 2,7% nie pamięta, czy już miało z t ...
71,9 proc. respondentów oceniło, że w sklepach dochodzi do sytuacji, kiedy ceny produktów lub usług są podnoszone przed Black Friday, aby przeceny sprawiały wrażenie bardziej atrakcyjnych - wynika z r ...
Aż 7 na 10 Polaków ma wrażenie, że przed Black Friday sklepy sztucznie podbijają ceny, by potem ogłosić „spektakularne” obniżki. Aż 71,9 proc. badanych uważa, że sprzedawcy manipulują cenami tuż przed ...
Zgodnie z wynikami sondażu we wrześniu b.r. 72 proc. Polaków uważało, że sprawy naszego kraju zmierzają w złym kierunku (wzrost o 2 punkty procentowe w stosunku do zeszłego miesiąca). Jednocześnie ...
Postępowanie wyjaśniające w sprawie badań oglądalności prowadzonych przez Nielsena było prowadzona od października 2016 roku. Jego celem było ustalenie czy zasady prowadzenia badań ciągłego pomiaru ...
Zawód „złotej rączki” przechodzi dzisiaj prawdziwą metamorfozę. Zajęcie, które jeszcze kilka lat temu traktowane było jako sposób na dodatkowy zarobek, dzisiaj staje się pełnoetatową profesją, która c ...