Najnowsze artykuły:
... tysięcy mieszkańców, miastach (wskaźnik 59). „Dane na temat nastrojów wśród polskich konsumentów, jakich dostarcza badanie MasterIndex, to dla ...
Precyzyjna interpretacja danych z badań opinii publicznej jest fundamentalnym elementem skutecznych strategii marketingowych. Prawidłowe zrozumienie i analizowanie wyników pozwala na dokładne ...
Niespodziewany wybuch pandemii to niewątpliwie lekcja, jaką przyniosło nam życie. Do jakich przemyśleń skłoniło Polaków funkcjonowanie w ciągłym zagrożeniu epidemicznym? Odpowiedzi na to pytanie ...
W 2024 roku Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) planuje wspierać rozwój innowacyjności polskich przedsiębiorstw, równocześnie kładąc nacisk na podnoszenie kompetencji oraz poprawę dostępu ...
Jak pokazują wyniki badania UCE RESEARCH i Syno Poland, zaufanie do badania opinii różni się w zależności od wieku, statusu zawodowego, a także sympatii politycznych. Zaufanie do badań opinii ...
Znamy już wyniki ogólnopolskiego badania poziomu świadomości dot. ESG i zrównoważonego rozwoju zrealizowanego na potrzeby III Kongresu ESG. W badaniu zapytano m.in. o znajomość pojęcia ESG oraz o rolę ...
Prowadzone od lat badania nad big data mogą sprawić, że wkrótce niepotrzebne staną się tradycyjne badania opinii publicznej. Algorytmy będą znały odpowiedzi na wiele pytań analizując ślady, które ...
Konsumencki Lider Jakości 2014 jest ogólnopolskim badaniem, realizowanym przez Uniwersytet Jagielloński na zlecenie redakcji Strefy Gospodarki – dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą ...
Z badań firmy Kantar wynika, że gdy marki wstrzymują komunikację w trudnych czasach, znacząco uderza to w ich długoterminowy wzrost. Pomimo tego, co czytamy w nagłówkach mediów, badania pokazują, że ...
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych. Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie ...
– Sztuczna inteligencja jest obecnie kluczowa dla każdego, kto zajmuje się sprzedażą detaliczną. Bez wiedzy o tym, co robić z danymi, nie bylibyśmy gotowi na przyszłość, szczególnie w obliczu ...