Najnowsze artykuły:
Pomimo tego, co czytamy w nagłówkach mediów, badania pokazują, że po ponad sześciu miesiącach kryzysu związanego z rosnącymi kosztami utrzymania, większość konsumentów zachowuje spokój, podczas gdy 8% ...
Jak podkreśla Tomasz Domański, Head of International Expansion w WhitePress, kluczem do marketingowego i biznesowego sukcesu za granicą jest szczegółowe poznanie specyfiki konkretnego rynku.
Firmy w Polsce coraz lepiej znają klientów, bo wydają coraz więcej na badania marketingowe. Ten rynek z roku na rok rośnie, ale firmy badawcze narzekają na spadek cen ...
W takich warunkach firmy nie mogą pozwolić sobie na podejmowanie decyzji wyłącznie na podstawie intuicji czy niezweryfikowanych informacji. Rzetelne badania marketingowe są podstawą skutecznej ...
Według badania Gartnera - marketerzy wykorzystują zaledwie 60% ich potencjału, marnując w ten sposób blisko 50 mld USD. Wartość rynku martech systematycznie rośnie. Potwierdza to nowy raport “Martech: ...
Ubiegłoroczne wydatki na tzw. shopper marketing, czyli techniki marketingowe realizowane w oparciu badania zachowań konsumenckich w miejscu sprzedaży były porównywalne do koszów promocji ...
Badania pokazują, że od 50 do 90 proc. Polaków wie, czym jest Black Friday. Ruch generowany w sklepach w tym okresie jest wyraźnie większy, ...
Nauka i biznes – skomplikowane relacje Ewa Kawecka, międzynarodowy coach ICC, doradca zawodowy. Aktualizacja: 25.09.2020 02:30 Publikacja: 25.09.2020 02:30 ...
Maksymalizujący użyteczność homo oeconomicus utożsamiany jest raczej z egoistą gromadzącym bogactwo niż społecznikiem oddającym bliźnim część własnych zysków. Jednak, jak pokazują liczne badania, ...