Najnowsze artykuły:
Podczas IX Krajowego Kongresu Sekretarzy eksperci i praktycy samorządowi rozmawiali o tym, jak zmienia się rola sekretarza w nowoczesnym urzędzie. W centrum uwagi znalazły się cyfrowa transformacja, o ...
Zależność od producentów oprogramowania spoza Europy stanowi potencjalne zagrożenie dla firmy. To przestaje być abstrakcyjnym hasłem, lecz staje się realnym kry ...
W polskich bibliotekach rośnie zapotrzebowanie na szybki dostęp do współczesnych publikacji naukowych. Studenci i badacze oczekują jednego, prostego środowiska wyszukiwania i czytania, a biblioteki po ...
W dobie pędzącej cyfryzacji i informatyzacji, gromadzenie oraz zarządzanie danymi staje się podstawą prowadzenia efektywnego biznesu. Wymaga to ...
Polski sektor nowych technologii z zadowoleniem przyjął decyzję rządu o skierowaniu do parlamentu projektu nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa. Eksperci twierdzą zgodnie, że ten ...
Biblioteka Diecezjalna w Sandomierzu po raz kolejny udostępniła w Internecie swoje cenne zbiory biblioteczne i archiwalne. Stało się to możliwe dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa ...
Najpotężniejszym narzędziem w tym arsenale jest bez wątpienia społeczny dowód słuszności. To głęboko zakorzeniony mechanizm, który w sytuacji niepewności każe ...
Polska firma CancerCenter.AI cyfryzuje laboratoria diagnostyczne, przyspieszając analizę próbek i zwiększając bezpieczeństwo danych pacjentów.
Vodafone Group oraz Vodafone Ukraina ogłosiły wspólny projekt budowy podmorskiego kabla Kardesa, który połączy Europę i Azję, całkowicie omijając Rosję.
Technologie biometryczne, takie jak skanowanie odcisków palców, twarzy lub tęczówki, już dawno stały się częścią codziennego życia online wielu ludzi. Jednak badanie przeprowadzone przez NordVPN, zauf ...
Cyfrowa przyszłość nie zna wieku. Pod patronatem Ministerstwa Cyfryzacji, 21 października w Warszawie odbył się IX Kongres Gospodarki Senioralnej, największe w Europie wydarzenie poświęcone srebrnej g ...
W dobie cyfrowej dystrybucji gier komputerowych coraz częściej pojawia się pytanie, czy użytkownik faktycznie dokonuje zakupu gry, czy jedynie uzyskuje czasowy dostęp na warunkach określonych przez wy ...