Najnowsze artykuły:
Transformacja cyfrowa to nie przyszłość, a teraźniejszość, która zmienia gospodarki, społeczeństwa i sposób, w jaki funkcjonuje Europa. Komisja Europejska opublikowała raport podsumowujący postępy kra ...
Od 12 stycznia 2026 roku każdy użytkownik Profilu Zaufanego zaloguje się do e-usług publicznych wyłącznie za pomocą e-dowodu i aplikacji mObywatel. Ministerstwo Cyfryzacji kończy z różnymi metodami lo ...
Krajowy System e-Faktur (KSeF) to narzędzie do uszczelniania systemu podatkowego, a przy okazji również szansa na duży skok technologiczny w firmach. Comarch proponuje użytkownikom „narzędzia jutra”: ...
Terminy wejścia w życie przepisów są zróżnicowane. Dla przedsiębiorców z branży handlu autami najważniejsze zmiany zaczną obowiązywać już po dwóch tygodniach ...
Cyfrowa rewolucja w doręczeniach korespondencji staje się faktem. Poczta Polska ogłosiła, że Polacy coraz częściej zakładają cyfrowe skrzynki odbiorcze – już ponad 2 miliony osób korzysta z systemu e- ...
Praca wykonywana w trybie zdalnym, czyli za pomocą środków komunikacji elektronicznej najprawdopodobniej będzie już stałym elementem środowiska pracy, usankcjonowaną zapisami prawnymi i to nie tylko w ...
Nowy unijny program „Cyfrowa Europa” wspomoże transformację cyfrową: zapewni finansowanie na wprowadzanie najnowocześniejszych technologii w kluczowych dziedzinach takich jak sztuczna inteligencja, ...
Niemcy stały się zbyt ociężałe, zbyt powolne i zbyt biurokratyczne - ocenił w poniedziałek kanclerz RFN Friedrich Merz. Zapowiedział przy tym uproszczenie polityki imigracyjnej przez utworzenie platfo ...
Honorata Adamowicz: Jak to się stało, że Pani trafiła do teatru?Lila Kiejzik: To była trochę historia z przeznaczeniem. Byłam w dziewiątej klasie, w szkole nr 29 – dzisiejszym Konarskim. Klasa poszła ...
Polska firma ElevenLabs podpisała umowę z oskarowymi aktorami Michaelem Cainem i Matthew McConaugheyem, pozyskując licencję na klonowanie ich głosów z AI. Aktorzy chcą w ten sposób wydłużyć swoją sław ...
W trzecim kwartale 2025 roku wydatki na reklamę out-of-home w Polsce przekroczyły 200 mln zł, rosnąc rok do roku o 12,2 proc. 30 proc. rynku przypada na nośniki cyfrowe. Według danych OOHlife Izby Gos ...