Najnowsze artykuły:
Zrównoważony rozwój coraz mocniej kształtuje współczesny handel. Opakowanie i etykieta przestają pełnić wyłącznie funkcję informacyjną – stają się elementem odpowiedzialnej komunikacji marki i realneg ...
Ostatnimi czasy w nurcie dbania o zdrowie i sylwetkę coraz więcej konsumentów zwracają uwagę na etykiety i to nie tylko po to, aby wiedzieć, jaki produkt kupują ale też czy spełnia on ich wymagania ...
Etykieta biznesu – praktyczne rady na temat co wypada, a co nie w pracy, w zawodowych kontaktach z Klientami i współpracownikami. W biznesowym otoczeniu liczy się nie tylko co robimy, ale jak to ...
Savoir-vivre, czyli sztuka właściwego zachowania i etykieta, to nie tylko zbiór norm i zasad dotyczących zachowania w towarzystwie, ale również sposób na okazywanie szacunku innym ludziom. Pochodzi z ...
W życiu codziennym stosujemy się do ogólnie przyjętych zasad postępowania względem innych osób. Wiele z tych zachowań podyktowanych jest troską mężczyzny o kobietę. Czy w kontaktach biznesowych jest ...
Ponad 2/3 konsumentów, którzy kupili opony w 2013 roku, brało pod uwagę informacje zaczerpnięte z unijnej etykiety na opony. Pokazują to wyniki badania, przeprowadzonego na zlecenie Goodyear Dunlop ...