Najnowsze artykuły:
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
73.12.A - Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji 73.12.B - Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych 73.12.C - Pośrednictwo w ...
Reklama Tylicz: poznaj najlepsze firmy skupione wokół branży mediów i reklamy. Lokalne media, gazety, agencje reklamowe w twojej okolicy. Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ...
Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat zetknęło się z pojęciem sztucznej inteligencji - wynika z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia w Polsce oraz kilkunastu innych krajach w ramach sieci ...
Jakie były początki gadżetów reklamowych? Gadżety reklamowe nie są współczesnym wynalazkiem. Pojawiły się one już w XVIII wieku. Popularność zyskały, gdy wykorzystał je w swojej kampanii wyborczej ...
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do wzięcia udziału w przetargu na przygotowanie kampanii promującej e-usługi publiczne. W okresie do końca 2025 roku planujemy ...
Należąca do holdingu WPP firma badawcza Kantar ogłosiła, że 2 kwietnia br. wszystkie jej spółki, usługi i produkty z branży danych, wiedzy i doradztwa będą działać pod jedną wspólną marką - Kantar. W ...