Najnowsze artykuły:
Standardy obsługi klienta są identyczne w agencjach polskich i międzynarodowych. Na decyzję klienta, którą firmę wybrać, wpływają dodatkowe usługi lub mocne usytuowanie agencji na rynku. Wybór między ...
O’Leary w wywiadzie dla „Marketing Magazine” bardzo negatywnie wypowiada się na temat agencji reklamowych i wszystkich innych firm zajmujących marketingiem. - Agencje reklamowe są bezużyteczne, drogie ...
73.12.A - Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji 73.12.B - Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych 73.12.C - Pośrednictwo w ...
status:Podmiot aktywny nazwa rejestrowa:USŁUGI REKLAMOWE ŁUCJA SERWICKA nazwa skrócona:ŁUCJA SERWICKA adres rejestrowy: Os. Ogrody 32/1, 64-100 Leszno, wielkopolskie klasyfikacja PKD: 46.18.Z - ...
W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje ...
Trybunki reklamowe stanowią jedno z istotnych narzędzi promocji. Dzięki nim firmy mogą prezentować skutecznie swoje usługi i produkty, co najlepiej się sprawdza na konferencjach, eventach i targach ...
Reklama towarzyszy nam od lat praktycznie na każdym kroku. W celach promocyjnych, od pewnego czasu, bardzo chętnie wykorzystywane są rozmaite gadżety reklamowe. Są one jednym z najbardziej skutecznych ...
21 listopada w gmachu głównym Politechniki Warszawskiej odbyła się wieńcząca tegoroczną edycję konkursu The Effie Awards gala, podczas której wręczone zostały nagrody za najbardziej skuteczne kampanie ...
Organizujące konkurs Effie Awards stowarzyszenie SAR uzasadnia, że zlikwidowało podział na nagrody dla agencji reklamowych i domów mediowych, ponieważ jurorom trudno było oceniać wkład w poszczególne ...
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do wzięcia udziału w przetargu na przygotowanie kampanii promującej e-usługi publiczne. W okresie do końca 2025 roku planujemy ...