Najnowsze artykuły:
Co prawda poziomy, jakie branża osiągnęła w roku 2008 wydają się być jeszcze poza zasięgiem, ale cieszyć musi fakt, że po załamaniu w kryzysowym roku 2009 spadki udało się nie tylko zahamować, ale ...
Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy ...
status:Podmiot aktywny nazwa rejestrowa:USŁUGI REKLAMOWE ŁUCJA SERWICKA nazwa skrócona:ŁUCJA SERWICKA adres rejestrowy: Os. Ogrody 32/1, 64-100 Leszno, wielkopolskie klasyfikacja PKD: 46.18.Z - ...
Polska branża marketingowa to mocno rozdrobniony rynek z dużą liczbą mniejszych lub większych agencji, które specjalizują się w opracowywaniu strategii komunikacyjnych, promocyjnych, reklamowych i PR.
Reklama towarzyszy nam od lat praktycznie na każdym kroku. W celach promocyjnych, od pewnego czasu, bardzo chętnie wykorzystywane są rozmaite gadżety reklamowe. Są one jednym z najbardziej skutecznych ...
Chcesz, żeby Twoja firma wyróżniała się na tle innych? Dowiedz się, czym jest marketing kreatywny i jak sprawić, aby produkty i usługi przyciągały uwagę klientów! Oto przewodnik po oryginalnych ...
Spotkania promocyjne to w obecnych czasach norma. Szczególnie większe firmy są zainteresowane tym typem promocji- pozwala im to bowiem na prezentację swoich produktów i bardziej osobisty kontakt z ...
Należąca do holdingu WPP firma badawcza Kantar ogłosiła, że 2 kwietnia br. wszystkie jej spółki, usługi i produkty z branży danych, wiedzy i doradztwa będą działać pod jedną wspólną marką - Kantar. W ...
Spółka wynajmująca lokale w centrum handlowym musiała przed 2022 r. stosować kosztowy limit w odniesieniu do usług reklamowych nabywanych od podmiotu powiązanego, jeżeli nie były one bezpośrednio ...
Prowadzę firmę, która świadczy usługi reklamowe. Siedziba firmy znajduje się w Polsce i jestem zgłoszony jako podatnik VAT UE. Usługi będą sprzedawane w Niemczech. Czy można zastosować stawkę 0% do ...
Twitter rozszerza serwis reklamowy z 33 krajów na cały świat. Twitter obsługuje ok. 100 tys. aktywnych reklamodawców. W porównaniu z listopadem 2014 r., kiedy przeprowadzono ostatnie badania, liczba ...