Najnowsze artykuły:
Agencje reklamowe: struktura zatrudnienia, a budżety projektów Blisko 90 proc. firm z sektora komunikacji marketingowej w Polsce to małe i średnie przedsiębiorstwa, z czego 51 proc. agencji ...
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
Włoski producent wraca do gry. Po okresie stagnacji, nadszedł czas na ekspansję modelową, która ma przynieść korzyści rynkowe. Zaczęło się od udanej "Sześćsetki", która z dumą produkowana jest w ...
status:Podmiot aktywny nazwa rejestrowa:USŁUGI REKLAMOWE ŁUCJA SERWICKA nazwa skrócona:ŁUCJA SERWICKA adres rejestrowy: Os. Ogrody 32/1, 64-100 Leszno, wielkopolskie klasyfikacja PKD: 46.18.Z - ...
O’Leary w wywiadzie dla „Marketing Magazine” bardzo negatywnie wypowiada się na temat agencji reklamowych i wszystkich innych firm zajmujących marketingiem. - Agencje reklamowe są bezużyteczne, drogie ...
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do wzięcia udziału w przetargu na przygotowanie kampanii promującej e-usługi publiczne. W okresie do końca 2025 roku planujemy ...
Jakie były początki gadżetów reklamowych? Gadżety reklamowe nie są współczesnym wynalazkiem. Pojawiły się one już w XVIII wieku. Popularność zyskały, gdy wykorzystał je w swojej kampanii wyborczej ...
Ponad 8 mld koron (ok. 1,2 mld zł) wydały na reklamę czeskie firmy w okresie świąt Bożego Narodzenia w ub.r. Według specjalistów wydatki na ten cel w tym roku będą zdecydowanie większe. Także ...
Spółka jawna ponosi wydatki na zakup w prasie ogłoszeń informujących o jej działalności oraz usługach, które świadczy. Podobne informacje spółka umieszcza w internecie. Ponadto ponosi koszty wydruku ...
Korzystając z usług reklamowych od Facebooka lub Google powinniśmy pamiętać o dodatkowym obowiązku sprawozdawczym, jakim jest złożenie rocznej informacji IFT-2/2R. Jest to istotne, ponieważ formularz ...