Najnowsze artykuły:
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
Agencje reklamowe: struktura zatrudnienia, a budżety projektów Blisko 90 proc. firm z sektora komunikacji marketingowej w Polsce to małe i średnie przedsiębiorstwa, z czego 51 proc. agencji ...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) wydał 19 czerwca 2025 roku przełomowy wyrok w sprawie C-200/24, uznając, że obowiązujący w Polsce zakaz reklamy aptek jest niezgodny z unijnym prawem.
85.51.Z - Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Podejście konsumentów do celebrowania ważnych dla nich wydarzeń oraz obdarowywania bliskich upominkami ewoluuje ...
Chcesz, żeby Twoja firma wyróżniała się na tle innych? Dowiedz się, czym jest marketing kreatywny i jak sprawić, aby produkty i usługi przyciągały uwagę klientów! Oto przewodnik po oryginalnych ...
W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje ...
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do wzięcia udziału w przetargu na przygotowanie kampanii promującej e-usługi publiczne. W okresie do końca 2025 roku planujemy ...
Jakie były początki gadżetów reklamowych? Gadżety reklamowe nie są współczesnym wynalazkiem. Pojawiły się one już w XVIII wieku. Popularność zyskały, gdy wykorzystał je w swojej kampanii wyborczej ...