Najnowsze artykuły:
O’Leary w wywiadzie dla „Marketing Magazine” bardzo negatywnie wypowiada się na temat agencji reklamowych i wszystkich innych firm zajmujących marketingiem. - Agencje reklamowe są bezużyteczne, drogie ...
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
Chcesz, żeby Twoja firma wyróżniała się na tle innych? Dowiedz się, czym jest marketing kreatywny i jak sprawić, aby produkty i usługi przyciągały uwagę klientów! Oto przewodnik po oryginalnych ...
Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy ...
W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje ...
Pytanie: Czy firma sponsorująca inną firmę, w zamian za usługi reklamowe, np. wywieszenie banera z logo firmy reklamowanej, może zaliczyć poniesione wydatki do kosztów podatkowych? Jak taką transakcję ...
status:Podmiot aktywny nazwa rejestrowa:USŁUGI REKLAMOWE ŁUCJA SERWICKA nazwa skrócona:ŁUCJA SERWICKA adres rejestrowy: Os. Ogrody 32/1, 64-100 Leszno, wielkopolskie klasyfikacja PKD: 46.18.Z - ...
Reklama towarzyszy nam od lat praktycznie na każdym kroku. W celach promocyjnych, od pewnego czasu, bardzo chętnie wykorzystywane są rozmaite gadżety reklamowe. Są one jednym z najbardziej skutecznych ...
21 listopada w gmachu głównym Politechniki Warszawskiej odbyła się wieńcząca tegoroczną edycję konkursu The Effie Awards gala, podczas której wręczone zostały nagrody za najbardziej skuteczne kampanie ...
Największe sieci domów mediowych na świecie wyszły z kryzysu – wynika z najnowszego raportu RECMA. To organizacja zajmująca się badaniem globalnego rynku firm reklamowych. Według niej w 2010 r.