Najnowsze artykuły:
Przeszło 450 naukowców podpisało list wzywający agencje public relations i reklamowe do zaprzestania współpracy z firmami zajmującymi się paliwami kopalnymi i szerzeniem dezinformacji o klimacie.
Agencje reklamowe: struktura zatrudnienia, a budżety projektów Blisko 90 proc. firm z sektora komunikacji marketingowej w Polsce to małe i średnie przedsiębiorstwa, z czego 51 proc. agencji ...
Mimo wysokich cen, Polacy wciąż chętnie jadają na mieście, korzystają z cateringu i podróżują. Jednak organizatorzy turystyki, hotelarze i restauratorzy borykają się z problemami finansowymi. Jak wyni ...
Administratorem danych gromadzonych, archiwizowanych, przetwarzanych oraz publikowanych w serwisie eGospodarka.pl jest KASAT Sp. z o.o., ul. Jaśminowa 2/4 55-080 Kąty Wrocławskie (KRS: 0000281562; NIP ...
Chcesz, żeby Twoja firma wyróżniała się na tle innych? Dowiedz się, czym jest marketing kreatywny i jak sprawić, aby produkty i usługi przyciągały uwagę klientów! Oto przewodnik po oryginalnych ...
W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje ...
Jakie były początki gadżetów reklamowych? Gadżety reklamowe nie są współczesnym wynalazkiem. Pojawiły się one już w XVIII wieku. Popularność zyskały, gdy wykorzystał je w swojej kampanii wyborczej ...
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje kreatywne i reklamowe do wzięcia udziału w przetargu na przygotowanie kampanii promującej e-usługi publiczne. W okresie do końca 2025 roku planujemy ...