Najnowsze artykuły:
W ramach prowadzonej działalności gospodarczej zdarzają się sytuacje, kiedy przedsiębiorcy wręczają pracownikom bony towarowe oraz vouchery. Najczęściej związane jest to ze specjalnymi okazjami. Tego ...
- Agencje zazwyczaj proponują świetne pomysły na kampanie, ale zupełnie oderwane od marki. Na porządku dziennym jest brak dbałości ze strony agencji o jakość swojej pracy - to niektóre opinie polskich ...
Włoski producent wraca do gry. Po okresie stagnacji, nadszedł czas na ekspansję modelową, która ma przynieść korzyści rynkowe. Zaczęło się od udanej "Sześćsetki", która z dumą produkowana jest w ...
Instytut Great Place To Work zaprezentował laureatów tegorocznego zestawienia 25 Najlepszych Miejsc Pracy na świecie. Na miejsce lidera po roku nieobecności powrócił DHL Express. Kolejne miejsca na ...
O’Leary w wywiadzie dla „Marketing Magazine” bardzo negatywnie wypowiada się na temat agencji reklamowych i wszystkich innych firm zajmujących marketingiem. - Agencje reklamowe są bezużyteczne, drogie ...
Chcesz, żeby Twoja firma wyróżniała się na tle innych? Dowiedz się, czym jest marketing kreatywny i jak sprawić, aby produkty i usługi przyciągały uwagę klientów! Oto przewodnik po oryginalnych ...
Jakie były początki gadżetów reklamowych? Gadżety reklamowe nie są współczesnym wynalazkiem. Pojawiły się one już w XVIII wieku. Popularność zyskały, gdy wykorzystał je w swojej kampanii wyborczej ...
Najlepsze kampanie wybiera Agata Prorok z Schulz brand friendly. Od zarania dziejów wszyscy głowimy się, co zrobić, żeby o nas mówili. Zdarzyło się nawet, że przestało liczyć się, czy mówią dobrze. Na ...
W ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. Tylko internet wyłamuje ...
Trybunki reklamowe stanowią jedno z istotnych narzędzi promocji. Dzięki nim firmy mogą prezentować skutecznie swoje usługi i produkty, co najlepiej się sprawdza na konferencjach, eventach i targach ...
Niektóre firmy, chcąc łatwo dotrzeć do klienta, uszczęśliwiają ludzi stosem ulotek podrzucanych pod drzwi lub zawieszanych na klamkach. Nie dość, że materiały reklamowe zaśmiecają klatki schodowe, są ...