Najnowsze artykuły:
Doskonała obsługa klienta to fundament budowania lojalności © fot. mat. prasowe W biznesie często mówi się o tym, jak ważne jest pozyskiwanie klientów, ale ...
Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85% kontaktów między konsumentem, a przedsiębiorstwem będzie przeprowadzane maszynowo, bez konieczności interakcji z ...
Klienci mają potrzeby i oczekiwania, które należy spełnić, aby byli zadowoleni. Pracownik powinien doskonale znać zasady właściwego obchodzenia się z klientami i to różnymi. Nie każdy będzie przecież ...
Pracownicy obsługi klienta w okresie przedświątecznym są rozchwytywani. Jak oceniają kontakty z klientami? Czy są zadowoleni z pracy i wynagrodzenia? Oto wyniki badania Pracuj.pl. Pracownicy obsługi ...
LINK4 ma najlepsze relacje z klientami wśród firm ubezpieczeniowych na polskim rynku – tak wynika z tegorocznego zestawienia KPMG TOP100 marek w Polsce. To duży sukces, szczególnie w kontekście ...
Pierwsze dwa Su-57E zostały dostarczone klientowi eksportowemu i wypełniają już zadania operacyjne – poinformował prezes United Aircraft Corporation Wadym Badecha.