Najnowsze artykuły:
Doskonała obsługa klienta to fundament budowania lojalności © fot. mat. prasowe W biznesie często mówi się o tym, jak ważne jest pozyskiwanie klientów, ale ...
Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85% kontaktów między konsumentem, a przedsiębiorstwem będzie przeprowadzane maszynowo, bez konieczności interakcji z ...
Według raportu B2B Customer Journey 2025 aż 81 proc. firm kupuje online, a dla jednej czwartej e-commerce jest głównym kanałem zakupowym.materiał przygotowany p ...
Klienci mają potrzeby i oczekiwania, które należy spełnić, aby byli zadowoleni. Pracownik powinien doskonale znać zasady właściwego obchodzenia się z klientami i to różnymi. Nie każdy będzie przecież ...
36-letni Szwed o własnej śmierci dowiedział się od banku. Aby zostać ponownie uznanym za żywego, musiał osobiście stawić się w Urzędzie Skarbowym, ale naprawienie konsekwencji uśmiercenia administracy ...
Jednym z ważniejszych elementów korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur jest nadanie niezbędnych uprawień współpracującemu z firmą biuru rachunkowemu. Do czego można upoważnić księgowość? Jak to zro ...
Dane z badania jesień 2017: W badaniu analizie poddana została Miesięczna Płaca Całkowita (MPC) na stanowisku Asystenta ds. obsługi klienta, czyli całość miesięcznego wynagrodzenia brutto ...
W sieci Media Expert klienci są najlepiej obsługiwani – wynika z nowego badania Daymakerindex. „Tajemniczy klienci” odwiedzali wybrane sklepy według ustalonego scenariusza, a następnie oceniali ...
LINK4 ma najlepsze relacje z klientami wśród firm ubezpieczeniowych na polskim rynku – tak wynika z tegorocznego zestawienia KPMG TOP100 marek w Polsce. To duży sukces, szczególnie w kontekście ...
Wielka Brytania chce, żebt aplikacje szyfrowane end-to-end wprowadziły system skanowania po stronie klienta. W praktyce oznacza to, że każda ...