Najnowsze artykuły:
Doskonała obsługa klienta to fundament budowania lojalności © fot. mat. prasowe W biznesie często mówi się o tym, jak ważne jest pozyskiwanie klientów, ale ...
Według raportu B2B Customer Journey 2025 aż 81 proc. firm kupuje online, a dla jednej czwartej e-commerce jest głównym kanałem zakupowym.materiał przygotowany p ...
Według badań przeprowadzonych przez firmę analityczno-doradczą Gartner do 2020 roku 85% kontaktów między konsumentem, a przedsiębiorstwem będzie przeprowadzane maszynowo, bez konieczności interakcji z ...
Klienci mają potrzeby i oczekiwania, które należy spełnić, aby byli zadowoleni. Pracownik powinien doskonale znać zasady właściwego obchodzenia się z klientami i to różnymi. Nie każdy będzie przecież ...
Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000 specjalistów z 36 krajów, w tym 200 z Polski, na temat tego, jak zmieniają się priorytety, ...
LINK4 ma najlepsze relacje z klientami wśród firm ubezpieczeniowych na polskim rynku – tak wynika z tegorocznego zestawienia KPMG TOP100 marek w Polsce. To duży sukces, szczególnie w kontekście ...
Rosnąca popularność agentów AI i ciągła poprawa ich możliwości rodzi pytania, czy sztuczna inteligencja wkrótce zastąpi ludzi w obsłudze klienta. Chatboty nadal napotykają jednak na problemy ...
Regulamin dotyczy zasad korzystania z „Portalu Klienta”, zwanego dalej „Portalem”, który jest dostępny dla Użytkowników pod adresem internetowym https://ibtm.gitd.gov.pl, w tym zasad udostępniania ...