Najnowsze artykuły:
Podcasty coraz bardziej zyskują na popularności i są świetnym źródłem informacji o najnowszych trendach marketingowych, spostrzeżeniach oraz wszelkiego rodzaju wskazówkach. Poza tym dają możliwość ...
Już po raz piętnasty redakcja Interaktywnie.com przeanalizowała przychody i zyski agencji marketingowych specjalizujących się w kampaniach promocyjnych w internecie. Prezentujemy gotowe tabele dla ...
Od wielu lat się mówi, że jeśli czegoś nie można znaleźć w internecie, to prawdopodobnie to nie istnieje. Z sieci w Polsce każdego miesiąca korzysta około 30 mln osób. Większość z nas, jeśli czegoś ...
Coraz większa część budżetów marketingowych przeznaczana jest na zakup technologii. Różnego typu narzędzi MarTech jest obecnie na rynku ponad sześć tysięcy. Rynek technologii marketingowych (MarTech) ...
Badania te możemy podzielić w zależności od wybranego kryterium podziału. Podstawowe kryteria podziału to: kryterium przedmiotowe - jaki jest przedmiot badań; kryterium rodzaju źródeł informacji, ...
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Salesforce na początku 2019 r., sektor dóbr konsumpcyjnych musi stawić czoła silnej konkurencji i coraz wyższym wymaganiom klientów. Z raportu „Dobra ...
Nowa integracja S2S łączy dane dotyczące sfery mobilnej i internetowej, zapewniając twórcom ujednolicony obraz korzyści czerpanych z zaangażowania graczy oraz skuteczności działań marketingowych ...
Coraz dynamicznie rośnie rynek badań marketingowych - wynika z audytu OFBOR-u (Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku), która skupia obecnie 20 największych firm na polskim rynku. Począwszy od audytu ...
Jakie jest zużycie papieru do celów marketingowych w polskich firmach? Przedstawiamy wyniki badań w tym zakresie, w których wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane ...
Prowadzenie działań marketingowych wiąże się naturalnie z przetwarzaniem danych osobowych klientów. W przepisach RODO nie przewidziano wprawdzie odrębnej podstawy przetwarzania danych w tym celu. Mimo ...