Najnowsze artykuły:
Współczesny e-commerce to ocean informacji, w którym każda interakcja klienta – od kliknięcia, przez wyszukiwanie, aż po finalizację zakupu – generuje cenne ...
Od wielu lat się mówi, że jeśli czegoś nie można znaleźć w internecie, to prawdopodobnie to nie istnieje. Z sieci w Polsce każdego miesiąca korzysta około 30 mln osób. Większość z nas, jeśli czegoś ...
Której agencji marketingowej powierzyć budżet reklamowy? Z którą współpracować przy brandingu, SEO, social media marketingu, kampaniach w Google itp? Przedstawiamy XIII edycję wielkiego rankingu ...
WPP i Google ogłosiły pięcioletnie rozszerzenie współpracy. Koncern marketingowy zadeklarował 400 mln dol. wydatków na technologie Google. Kluczowe elementy porozumienia mają przyspieszyć wdrożenia AI ...
Badania te możemy podzielić w zależności od wybranego kryterium podziału. Podstawowe kryteria podziału to: kryterium przedmiotowe - jaki jest przedmiot badań; kryterium rodzaju źródeł informacji, ...
Podczas przeprowadzania badań marketingowych, które opierają się na danych pierwotnych (tzn. zbieranych bezpośrednio wśród podmiotów badanych), częstą trudnością jest problem niskiej zwrotności.
Sklep odzieżowy Mango poinformował kupujących, że doszło wycieku ich danych. Powodem takiej sytuacji jest jedna z zewnętrznych usług marketingowych, która doświadczyła „nieautoryzowanego dostępu do ni ...
Jesteśmy spółką z o.o. Niemiecka firma świadczy na naszą rzecz usługi marketingowe. Czy dochodzi do importu usług? Jeśli tak, jak go rozliczyć? Odpowiedź należy rozpocząć od zwrócenia uwagi, że ...
Współcześnie często trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie bez konta w banku. Posiadaczami rachunków bankowych są nie tylko dorośli, ale również dzieci i młodzież, które w ten sposób mają dos ...