Najnowsze artykuły:
Od wielu lat się mówi, że jeśli czegoś nie można znaleźć w internecie, to prawdopodobnie to nie istnieje. Z sieci w Polsce każdego miesiąca korzysta około 30 mln osób. Większość z nas, jeśli czegoś ...
Której agencji marketingowej powierzyć budżet reklamowy? Z którą współpracować przy brandingu, SEO, social media marketingu, kampaniach w Google itp? Przedstawiamy XIII edycję wielkiego rankingu ...
Badania te możemy podzielić w zależności od wybranego kryterium podziału. Podstawowe kryteria podziału to: kryterium przedmiotowe - jaki jest przedmiot badań; kryterium rodzaju źródeł informacji, ...
Podczas przeprowadzania badań marketingowych, które opierają się na danych pierwotnych (tzn. zbieranych bezpośrednio wśród podmiotów badanych), częstą trudnością jest problem niskiej zwrotności.
Jak poprawnie zaplanować i przeprowadzić e-kampanie, by zminimalizować formalności, nie osłabiając tym samym efektu kampanii marketingowych, i jednocześnie nie narazić się na wysokie kary za ...
Adform, jedyna niezależna globalna platforma reklamowa do zarządzania wszystkimi aspektami cyfrowych kampanii, poinformowała o udostępnieniu swojego nowego pakietu produktów pod nazwą Adform FLOW.
Coraz dynamicznie rośnie rynek badań marketingowych - wynika z audytu OFBOR-u (Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku), która skupia obecnie 20 największych firm na polskim rynku. Począwszy od audytu ...
Dlaczego warto przeprowadzić badanie marketingowe? Podstawą działania zdecydowanej większości firm powinno być regularne przeprowadzanie badań marketingowych. W szczególności po to, żeby poznać opinie ...
Alfa sp. o.o. z siedzibą w Krakowie podpisała 12 grudnia 2014 r. umowę ze spółką Beta z siedzibą w Katowicach (podatnik VAT czynny). Na jej podstawie ma świadczyć usługi marketingowe obejmujące ...
W dobie cyfryzacji i powszechnej komunikacji elektronicznej, przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z narzędzi takich jak telefon, e-mail czy SMS do promowania swoich produktów i usług. Należy ...