Najnowsze artykuły:
Od wielu lat się mówi, że jeśli czegoś nie można znaleźć w internecie, to prawdopodobnie to nie istnieje. Z sieci w Polsce każdego miesiąca korzysta około 30 mln osób. Większość z nas, jeśli czegoś ...
Już po raz piętnasty redakcja Interaktywnie.com przeanalizowała przychody i zyski agencji marketingowych specjalizujących się w kampaniach promocyjnych w internecie. Prezentujemy gotowe tabele dla ...
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie wydał wyrok, który może całkowicie zmienić zasady marketingu B2B w Polsce. Zdaniem WSA, firmy mogą kontaktować się z przedsiębiorcami wpisanymi do CEIDG, aby ...
Badania te możemy podzielić w zależności od wybranego kryterium podziału. Podstawowe kryteria podziału to: kryterium przedmiotowe - jaki jest przedmiot badań; kryterium rodzaju źródeł informacji, ...
Pierwszym elementem przygotowań do prowadzenia działalności marketingowej jest pozyskanie lub zbudowanie bazy danych osobowych. Składają się na nią dane kontaktowe, najczęściej będące danymi osobowymi ...
Alfa sp. o.o. z siedzibą w Krakowie podpisała 12 grudnia 2014 r. umowę ze spółką Beta z siedzibą w Katowicach (podatnik VAT czynny). Na jej podstawie ma świadczyć usługi marketingowe obejmujące ...
Jakie jest zużycie papieru do celów marketingowych w polskich firmach? Przedstawiamy wyniki badań w tym zakresie, w których wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane ...
Jesteś związany z branżą e-commerce? Czy chcesz być na bieżąco z informacjami i trendami, raportami i wynikami badań, zapowiedziami wydarzeń branżowych oraz praktycznymi poradami wspierającymi Twój ...
Dostępne narzędzia marketingowe pozwalają na różnicowanie treści prezentowanych komunikatów (np. w proporcjach 15% komunikat A, 15% komunikat B). Dają możliwość jednoczesnej analizy zachowania ...