Najnowsze artykuły:
Markom ufa 78 proc. Polaków - wynika z badań TNS OBOP, przedstawionych w środę na konferencji prasowej. Produkty markowe podobają się 71 proc. badanych, a połowa ankietowanych (51 proc.) deklaruje, że ...
Zaskakujące są wyniki raportu ilustrującego sklepowe nawyki Polaków. Z badania wynika, że mimo kryzysu na zakupach wolimy głębiej sięgnąć do kieszeni i płacić więcej za produkty markowe, niż wrzucać ...
35 proc. polskich konsumentów (o 12 proc. więcej niż rok temu) kieruje się marką przy wyborze produktów - wynika z badań zaprezentowanych w środę przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów ...
Aldi przeprowadza około 1700 kontroli i degustacji w ciągu roku, testując jakość asortymentu spożywczego z różnych kategorii. Sieć przy okazji zapowiada, że w ciągu najbliższych kilku lat produkty ...
WEST SENECA - Worksport Ltd. (NASDAQ: WKSP), producent hybrydowych i czystych rozwiązań energetycznych dla sektora lekkich ciężarówek, odnotował znaczący wzrost sprzedaży w segmentach B2C i B2B w ...
Czy ten artykuł był ciekawy? Podziel się nim! Od 5 do 19 maja łowcy promocji świętują cykliczne już wydarzenie – festiwal zakupów Allegro Smart! Weeks. Oprócz tysięcy produktów w cenach niższych nawet ...
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa poinformowała w środę o rosnącej liczbie fałszywych sklepów internetowych. Eksperci zwracają uwagę, że adresy podrobionych stron wyglądają dość wiarygodnie. CSIRT ...