Najnowsze artykuły:
35 proc. polskich konsumentów (o 12 proc. więcej niż rok temu) kieruje się marką przy wyborze produktów - wynika z badań zaprezentowanych w środę przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów ...
Zaskakujące są wyniki raportu ilustrującego sklepowe nawyki Polaków. Z badania wynika, że mimo kryzysu na zakupach wolimy głębiej sięgnąć do kieszeni i płacić więcej za produkty markowe, niż wrzucać ...
Towary sygnowane nazwami własnymi sieci handlowych są już równie dobrej jakości jak te z tradycyjnym logo. W dodatku cena jest niższa nawet o 40 proc. Ich sprzedaż rośnie, wypierają z półek markowe ...
Aldi przeprowadza około 1700 kontroli i degustacji w ciągu roku, testując jakość asortymentu spożywczego z różnych kategorii. Sieć przy okazji zapowiada, że w ciągu najbliższych kilku lat produkty ...
Od 1 września dostępny jest nowy asortyment artykułów bhp firmy Mewa, usługodawcy w zakresie tekstyliów przemysłowych. Nowy katalog markowych produktów na rok 2025/2026 zawiera uporządkowaną w ...
WEST SENECA - Worksport Ltd. (NASDAQ: WKSP), producent hybrydowych i czystych rozwiązań energetycznych dla sektora lekkich ciężarówek, odnotował znaczący wzrost sprzedaży w segmentach B2C i B2B w ...
Analizowana kategoria wody mineralnej obejmuje dwie podkategorie: wody gazowane i niegazowane. Zalicza się do niej również wody smakowe i funkcyjne (wzbogacone minerałami, witaminami, ekstraktami z ...
Czy ten artykuł był ciekawy? Podziel się nim! Od 5 do 19 maja łowcy promocji świętują cykliczne już wydarzenie – festiwal zakupów Allegro Smart! Weeks. Oprócz tysięcy produktów w cenach niższych nawet ...
Chcesz kupić znane z reklam markowe produkty, ale nie chcesz przepłacać? To możliwe! Często tę samą śmietanę, mleko, parówki i inne artykuły od renomowanych producentów można kupić taniej w dyskontach ...
Planujesz zrobić zakupy w czasie Black Friday? To doskonała okazja, by złapać markowe produkty w świetnych cenach i uzupełnić garderobę na zbliżającą się zimę. Sprawdź, jakie modele butów zimowych i ...
Klienci są skłonni płacić za produkt markowy kilkukrotnie więcej niż za niemarkowy, nawet jeżeli oba niczym istotnym się nie różnią. Dlatego wartość marki, to jedna trzecia wartości największych ...
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa poinformowała w środę o rosnącej liczbie fałszywych sklepów internetowych. Eksperci zwracają uwagę, że adresy podrobionych stron wyglądają dość wiarygodnie. CSIRT ...