Najnowsze artykuły:
Markom ufa 78 proc. Polaków - wynika z badań TNS OBOP, przedstawionych w środę na konferencji prasowej. Produkty markowe podobają się 71 proc. badanych, a połowa ankietowanych (51 proc.) deklaruje, że ...
Zaskakujące są wyniki raportu ilustrującego sklepowe nawyki Polaków. Z badania wynika, że mimo kryzysu na zakupach wolimy głębiej sięgnąć do kieszeni i płacić więcej za produkty markowe, niż wrzucać ...
35 proc. polskich konsumentów (o 12 proc. więcej niż rok temu) kieruje się marką przy wyborze produktów - wynika z badań zaprezentowanych w środę przez Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów ...
Marki własne stanowią okazję dla konsumentów, ponieważ są znacznie tańsze niż produkty markowe. Obecnie w niektórych krajach generują prawie połowę sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych. Ale dla ...
Analizowana kategoria wody mineralnej obejmuje dwie podkategorie: wody gazowane i niegazowane. Zalicza się do niej również wody smakowe i funkcyjne (wzbogacone minerałami, witaminami, ekstraktami z ...
W świetle wszechobecnych wzrostów cen, obserwujemy zmianę nawyków zakupowych i podział konsumentów na dwa obozy: tych wydających mniej kupując zamienniki droższych marek w większych ilościach oraz ...