Najnowsze artykuły:
We wrześniu 2025 roku rynek reklamy internetowej w Polsce osiągnął imponujący wynik 87,8 miliarda emisji kreacji reklamowych, docierając do 87,7% populacji w wieku 7–75 lat. Użytkownik przeciętnie ...
Wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniesie na koniec roku łącznie 6.9 mld zł netto. Natomiast globalny rynek reklamowy wzrośnie w tym roku z większą, niż prognozowano, dynamiką - o 4,4 proc.
Co czeka rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Jakie formaty będą dominować i co brać pod uwagę, planując kampanię w sieci? Podpowiemy w czerwcowym raporcie Interaktywnie.com. Sprawdzimy ...
Od września br. oficjalnie obowiązuje dokument „Standard i zalecenia dla reklamy display IAB Polska”. Dokument został stworzony przez grupę roboczą „Brand advertising online” działającą w ramach ...
Najmniejsze firmy w Polsce walczą o klientów: co piąta wydaje 500 zł miesięcznie na marketing online
62 proc. najmniejszych firm w Polsce podejmuje działania promocyjne, ale aż 41 proc. działa bez ustalonego budżetu. W 2/3 firm za marketing odpowiada sam właściciel, który oczekuje szybkiego zwrotu z ...
Znamy z naszego podwórka, jak przedstawiciele z naszych stacji telewizyjnych potrafią szybko interweniować w sprawie materiałów zamieszczanych na YT, ... Reklama Znamy z naszego podwórka, jak ...
Polski rząd uchwalił ustawę, która pozwoli na skuteczniejszą walkę z nielegalnymi treściami w internecie. Dzięki temu mamy być bezpieczniejsi w internecie. Co się zmieni?