Najnowsze artykuły:
Najmniejsze firmy w Polsce walczą o klientów: co piąta wydaje 500 zł miesięcznie na marketing online
62 proc. najmniejszych firm w Polsce podejmuje działania promocyjne, ale aż 41 proc. działa bez ustalonego budżetu. W 2/3 firm za marketing odpowiada sam właściciel, który oczekuje szybkiego zwrotu z ...
We wrześniu 2025 roku rynek reklamy internetowej w Polsce osiągnął imponujący wynik 87,8 miliarda emisji kreacji reklamowych, docierając do 87,7% populacji w wieku 7–75 lat. Użytkownik przeciętnie ...
Wartość wydatków reklamowych w Polsce wyniesie na koniec roku łącznie 6.9 mld zł netto. Natomiast globalny rynek reklamowy wzrośnie w tym roku z większą, niż prognozowano, dynamiką - o 4,4 proc.
Kontrola tego, co pojawia się w Internecie, to duże wyzwanie, w szczególności ze względu na to, aby wraz z regulacjami nie ograniczyć wolności słowa. Pierwszym krokiem, do tego ma być “inwentaryzacja” ...