Najnowsze artykuły:
Październik 2025 przyniósł wyraźne różnice w aktywności reklamowej między mediami. Z danych gemiusAdReal wynika, że w internecie i radiu dominowała branża „Trade”, natomiast w telewizji – ...
Co czeka rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Jakie formaty będą dominować i co brać pod uwagę, planując kampanię w sieci? Podpowiemy w czerwcowym raporcie Interaktywnie.com. Sprawdzimy ...
Efektywność reklamy display spada. Zobacz, co ją zastąpi. Wydatki na reklamę w sieci wzrosły aż o 10,2 procent w 2013 roku. Największą popularnością wciąż cieszy się reklama display, czyli wszelkie ...
Rynek reklamy w Polsce wciąż rośnie, choć tempo tych wzrostów nieco wyhamowuje. Po trzech kwartałach 2025 roku jego wartość przekroczyła 9,6 mld zł, a dynamika wyniosła 6,6% – pokazuje raport Publicis ...
Najmniejsze firmy w Polsce walczą o klientów: co piąta wydaje 500 zł miesięcznie na marketing online
62 proc. najmniejszych firm w Polsce podejmuje działania promocyjne, ale aż 41 proc. działa bez ustalonego budżetu. W 2/3 firm za marketing odpowiada sam właściciel, który oczekuje szybkiego zwrotu z ...
Władze USA wystąpiły do sądu o nakazanie Alphabet, spółce-matce Google, wydzielenia biznesu związanego z reklamą internetową. Wniosek to faza procesu... Na reklamę wydano w 2006 r. 5,5 mld złotych, o ...
Polski rynek reklamowy w trzech kwartałach 2025 r. osiągnąłwartość ponad 9,6 mld zł, rosnąc o 6,6 proc. rok do roku — wynika zdanych Publicis Groupe Polska. Najszybciej rosnącym segmentem pozostaje wi ...