Najnowsze artykuły:
VAT od reklamy. Usługi reklamowe świadczone na terytorium Polski podlegają opodatkowaniu VAT według stawki podstawowej. Niezbędne jest także wykazywanie ich w części ewidencyjnej i deklaracyjnej ...
Rynek gadżetów reklamowych nieustannie się rozwija, a rok 2025 przynosi kolejne przełomowe zmiany w tej dynamicznie zmieniającej się branży. W rozmowie z Szymonem Więckowskim, doświadczonym managerem ...
Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w styczniu 2025 w internecie, telewizji oraz radiu. W internecie i ...
Pod koniec listopada wystąpienie z Klubu Producentów Reklamowych przy SAR ogłosiło sześć z siedmiu członków organizacji. Pod oświadczeniem podpisali się Maciej Maciantowicz (Dynamo), Szymon Gruszecki, ...
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji brandy z branży "Pharmeceuticals" – wynika z danych gemiusAdReal za październik 2025. W październiku ...
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w ...
Wzrost wydatków reklamowych dotyczy internetu, wideo, radia, reklamy zewnętrznej oraz kina. Maleją natomiast w prasie. Takie dane wynikają z Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis ...
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych dołącza kolejny dom produkcyjny – Creators Tribe. Od niedawna członkami SPR mogą zostać również firmy powiązane kapitałowo lub osobowo z agencjami reklamowymi ...