Najnowsze artykuły:
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych po raz drugi przyzna nagrody twórcom i producentom za najlepsze filmy i fotografie reklamowe. Od 1 lipca br. można nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji Crafty - ...
Innowacyjność w projektowaniu parasoli reklamowych objawia się nie tylko w wyborze materiałów, ale r ównież w unikalnych kształtach i funkcjonalnościach. Parasole z nadrukami graficznymi, takimi jak ...
Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie takich narzędzi jak kalendarze firmowe, które łączą w sobie funkcję użytkową z subtelną, ale bardzo skuteczną formą promocji marki.
Rola gadżetów reklamowych w strategii promocyjnej Gadżety reklamowe to nie tylko drobne upominki, ale przemyślane narzędzia marketingowe, które pełnią wiele funkcji.
Rynek gadżetów reklamowych jest silnie powiązany z trendami. Dla współczesnych konsumentów duże znaczenie mają takie aspekty jak zrównoważony rozwój, personalizacja czy interaktywność.Chcąc podkreślić ...
Globalny wzrost wydatków reklamowych o 5,9%. Według raportu „Global Ad Spend Forecasts” opublikowanego przez Grupę Dentsu w grudniu 2024 roku, globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć o 5,9% w ...
Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych jest istotny dla efektywnej promocji firmy. Gadżety z logo takie jak długopisy i pióra reklamowe, kubki termiczne oraz plecaki z pewnością pomogą wyróżnić Twoją ...
Oznacza to, że przychody z udostępniania powierzchni reklamowych podatnik zakwalifikuje do pozarolniczej działalności gospodarczej i dochody z tego tytułu opodatkuje w sposób przewidziany dla tego ...
Chciała się upewnić, że zakup powierzchni reklamowych nie mieści się w katalogu usług wymienionym w art. 21 ust. 1 pkt 2a ustawy o CIT, dlatego nie musi ona pobierać i przekazywać do urzędu skarbowego ...
Lidl reaguje na spór Owsiaka z Republiką. Jak poinformowała PAP dyrektor do spraw korporacyjnych i społecznej odpowiedzialności biznesu Lidl Polska Aleksandra Robaszkiewicz, w razie braku dojścia do ...