Najnowsze artykuły:
W ostatnich latach rozwinęło się wiele parametrów kampanii reklamowych skupionych na efektach takich jak sprzedaż. Coraz więcej klientów chce płacić za kliknięcia zakupowe czy uwagę użytkowników. Swoj ...
Rynek reklamy w Polsce wciąż rośnie, choć tempo tych wzrostów nieco wyhamowuje. Po trzech kwartałach 2025 roku jego wartość przekroczyła 9,6 mld zł, a dynamika wyniosła 6,6% – pokazuje raport Publicis ...
Wcześniejsza prognoza opublikowana przez WARC w grudniu ub.r. zakładała wzrost globalnego rynku reklamowego o 4,8 proc. (więcej o tym). Teraz konieczna okazała się korekta poprzednich prognoz. Nowe ...
Nieodpłatne przekazanie materiałów reklamowych i promocyjnych niemających waloru konsumpcyjnego, takich jak katalogi, ulotki, cenniki i plakaty reklamowe, nie podlega opodatkowaniu VAT. W celu ...
Agencje reklamowe będą częściej audytowane. W efekcie zachodnie firmy coraz częściej zatrudniają audytorów. Czy ten trend zawita również do Polski? John Domas, dyrektor zarządzający agencji reklamowej ...
Po kolejnym spotkaniu, konferencji lub szkoleniu pakujesz w lnianą torbę długopis z logiem, smycz i drobne upominki od partnerów imprezy. Choć wydają się niewielkie, to spory i ciągle rosnący biznes.
Firmy często przekazują różnego typu ulotki, foldery, czy katalogi, które mają na celu reklamę lub promocję działań danego podmiotu. Problematyczna, zwłaszcza w kontekście nowelizacji ustawy o VAT, ...
ABC sp. z o.o. (podatnik VAT czynny) jest producentem materiałów budowlanych. Spółka, zajmująca się wyłącznie sprzedażą opodatkowaną VAT, 9 i 10 września 2017 r. wzięła udział w targach budowlanych.
Rynek agencji reklamowych w Polsce podwoił się w 15 lat. Wzrost hamuje, rośnie presja na technologie
W Polsce działa już ok. 60 tys. agencji reklamowych, a liczba firm w branży podwoiła się w ciągu 15 lat. Analiza Dun & Bradstreet wskazuje na spowolnienie wzrostu i rosnącą potrzebę przewag technologi ...
Na wznoszącej fali popularności piłki ręcznej niektóre podmioty gospodarcze w Polsce postanowiły wesprzeć narodowe reprezentacje Polski. Sponsorami ZPRP zostali potentaci w swoich branżach: PKO BP, ...
W Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego dla Miasta Poznania powstanie Referat Nadzoru Krajobrazowego. Będzie on odpowiedzialny za kontrolę legalności urządzeń i obiektów umieszczanych w przestr ...