Najnowsze artykuły:
W świecie B2B gadżety reklamowe stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi budowania rozpoznawalności marki i wspierania działań sprzedażowych. Fi ...
Rynek B2B od lat korzysta z potencjału, jaki dają gadżety reklamowe. Dobrze dobrane produkty potrafią wzmocnić wizerunek marki, zwiększyć zapamiętywalność komunikacji i stać się praktycznym elementem ...
Rynek gadżetów reklamowych nieustannie się rozwija, a rok 2025 przynosi kolejne przełomowe zmiany w tej dynamicznie zmieniającej się branży. W rozmowie z Szymonem Więckowskim, doświadczonym managerem ...
VAT od reklamy. Usługi reklamowe świadczone na terytorium Polski podlegają opodatkowaniu VAT według stawki podstawowej. Niezbędne jest także wykazywanie ich w części ewidencyjnej i deklaracyjnej ...
Branża gadżetów reklamowych, pomimo swojej długiej historii, nadal ewoluuje i dostosowuje się do zmieniających się potrzeb rynku. W miarę jak technologia, świadomość ekologiczna i oczekiwania ...
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych dołącza kolejny dom produkcyjny – Creators Tribe.
Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w styczniu 2025 w internecie, telewizji oraz radiu. W internecie i ...
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w ...
Pod koniec listopada wystąpienie z Klubu Producentów Reklamowych przy SAR ogłosiło sześć z siedmiu członków organizacji. Pod oświadczeniem podpisali się Maciej Maciantowicz (Dynamo), Szymon Gruszecki, ...
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji brandy z branży "Pharmeceuticals" – wynika z danych gemiusAdReal za październik 2025. W październiku ...