Najnowsze artykuły:
Czy należy pobrać zryczałtowany podatek dochodowy od wypłat należności z tytułu usług prawnych i reklamowych świadczonych przez firmy zagraniczne na terytorium swych państw na rzecz spółki? - ...
Wcześniejsza prognoza opublikowana przez WARC w grudniu ub.r. zakładała wzrost globalnego rynku reklamowego o 4,8 proc. (więcej o tym). Teraz konieczna okazała się korekta poprzednich prognoz. Nowe ...
Firmy często przekazują różnego typu ulotki, foldery, czy katalogi, które mają na celu reklamę lub promocję działań danego podmiotu. Problematyczna, zwłaszcza w kontekście nowelizacji ustawy o VAT, ...
Rynek agencji reklamowych w Polsce podwoił się w 15 lat. Wzrost hamuje, rośnie presja na technologie
W Polsce działa już ok. 60 tys. agencji reklamowych, a liczba firm w branży podwoiła się w ciągu 15 lat. Analiza Dun & Bradstreet wskazuje na spowolnienie wzrostu i rosnącą potrzebę przewag technologi ...
Pod koniec listopada wystąpienie z Klubu Producentów Reklamowych przy SAR ogłosiło sześć z siedmiu członków organizacji. Pod oświadczeniem podpisali się Maciej Maciantowicz (Dynamo), Szymon Gruszecki, ...
ABC sp. z o.o. (podatnik VAT czynny) jest producentem materiałów budowlanych. Spółka, zajmująca się wyłącznie sprzedażą opodatkowaną VAT, 9 i 10 września 2017 r. wzięła udział w targach budowlanych.
Agencje reklamowe będą częściej audytowane. W efekcie zachodnie firmy coraz częściej zatrudniają audytorów. Czy ten trend zawita również do Polski? John Domas, dyrektor zarządzający agencji reklamowej ...
Po kolejnym spotkaniu, konferencji lub szkoleniu pakujesz w lnianą torbę długopis z logiem, smycz i drobne upominki od partnerów imprezy. Choć wydają się niewielkie, to spory i ciągle rosnący biznes.
Udział emailingu w tworzeniu więzi z klientem oraz w skutecznym docieraniu do nowych odbiorców stale rośnie. Ma to odzwierciedlenie w statystykach wysyłek dokonywanych za pomocą systemu Jet.Mail. W ...
Filip Chajzer, Doda i Małgorzata Rozenek mają nie oznaczać w jednoznaczny sposób materiałów reklamowych w mediach społecznościowych. Tak przynajmniej twierdzi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, ...
Na wznoszącej fali popularności piłki ręcznej niektóre podmioty gospodarcze w Polsce postanowiły wesprzeć narodowe reprezentacje Polski. Sponsorami ZPRP zostali potentaci w swoich branżach: PKO BP, ...