Najnowsze artykuły:
Branża TSL należy do najszybciej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. Jak wynika z raportu “Transport drogowy w Polsce 2023”, aż za ponad 40 proc. przychodów branży transportu drogowego ...
Transport ciężki nadal znajduje się w kryzysie, co przekłada się na spadek popytu na olej napędowy - ocenia prezes Unimotu Adam Sikorski. Jego zdaniem, dużo lepiej wygląda natomiast ...
Przez to, mimo rosnącej presji ze strony klientów na „zielony transport”, wielu przewoźników nadal wybiera tradycyjny diesel. Jeśli nie zbudujemy warunków rynkowych, które realnie wspierają ...
Polska ma największą flotę aut ciężarowych w Unii Europejskiej - 1,2 mln pojazdów. Jednocześnie dekarbonizacja transportu ciężkiego w Polsce postępuje najwolniej na tle reszty Europy, co grozi utratą ...
Podaj poprawny adres e-mail. W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych. Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem ...
Zobacz najciekawsze publikacje na temat: transport ciężki Przejdź do treści. Więcej. Wiadomości z Polski ze świata Komunikaty Pieniądze Firma Prawo i podatki Praca Energetyka Region cała Polska ...
Rosnące zapotrzebowanie na transport w Europie zwiększa emisje z pojazdów ciężkich. Ciężarówki i autobusy stanowią zaledwie 2% pojazdów, ale odpowiadają za ponad jedną czwartą emisji CO2 w transporcie ...
Transport stanowi jedną z krytycznych pozycji kosztowych dla branż, które wytwarzają 50 proc. polskiego PKB. Krajowi przedsiębiorcy zapewniają też 25 proc. tonażu przewozowego UE. . – Mimo szybkiego ...
Dlaczego, choć polska branża transportowa jest największa w UE, to elektryczne samochody ciężarowe i stacje do ich ładowania są u nas rzadkością – pytaliśmy podczas debaty pt. „Transformacja polskiej ...
Transport drogowy będzie poddawany elektryfikacji, lecz proces ten okazuje się związany z komplikacjami, które nie wszyscy przewidywali Wśród konkretnych czynników uważanych za znaczące w kontekście ...
Elektryfikacja transportu drogowego postępuje, ale zbyt wolno, aby sektor osiągnął unijne cele w zakresie redukcji dwutlenku węgla. Tempo zmian musi się zwiększyć. Do tego jednak potrzebne ...