Najnowsze artykuły:
W Lidlu za te zakupy zapłaciliśmy 53,23 zł. Z kolei w Biedronce 56,09 zł. Różnica to 2,86 zł. Warto jednak zwrócić uwagę, że w Biedronce za majonez zapłaciliśmy 8,49 zł, ale za 475 ml. Z kolei w Lidlu ...
Polacy o budowie doświadczeń w obiektach handlowych”. W raporcie wskazano, że większe zakupy, powyżej 100 zł, respondenci wolą robić w dyskontach - 62 proc. Jak wynika z badania „UX ...
Poprzez korzystanie z produktów wielokrotnego użytku, takich jak butelki wielokrotnego użytku czy torby na zakupy, możemy zmniejszyć nasz ślad ekologiczny i przyczynić się do ochrony środowiska.
W dzisiejszym szybkim tempie życia, coraz więcej osób korzysta z możliwości, jakie dają zakupy online. Internetowy handel daje możliwość robienia zakupów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez ...
Ale czy na pewno? Aby poczuć skalę różnicy, najłatwiej sięgnąć po bliskie nam wszystkim przykłady, czyli codzienne zakupy. Te coraz częściej robimy w bijącym rekordy popularności w ...
Pochłonięci przygotowaniami często zapominamy o bezpieczeństwie. Jak co roku przed świętami policjanci radzą, jak bezpiecznie robić zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz aby zachować w ...
Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją. Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi ...
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu ...
Bolt Market dowiezie zakupy na ostatnią chwilę w Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny. W ubiegłym roku klienci z chęcią wykorzystywali tę możliwość i składali zamówienia aż co minutę. Warszawiacy ...
Od 13 marca klienci Żabki mają możliwość naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego. Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez stronę internetową ...
Czy ten artykuł był ciekawy? Podziel się nim! PDT, Społem, Pewex i Baltona - te słowa stały się synonimem handlu w PRL. Tak, były kartki na cukier, a potem na mięso i wszystko inne. Były ...
Polacy o budowie doświadczeń w obiektach handlowych”. W raporcie wskazano, że większe zakupy, powyżej 100 zł, respondenci wolą robić w dyskontach - 62 proc. Jak wynika z badania „UX retail w Polsce.